Sargaborso leves

Sargaborso leves.... en nem szeretem de a ferjem imadja. Ugyhogy akarva, akaratlanul, szoktam kesziteni neha. Tegnap piritott kenyerkockakkal talaltam, amirol nem sajnaltam a frissen orolt borsot es a chilipelyhet sem. 


Hozzavalok :
500 gr sargaborso (kb 3,5 literes fazekban keszitettem)
1/2 voroshagyma , aprora vagva
1 kozepes repa karikara vagva
1-2 szal szarzeller, egy csipet kakukkfu
frissen orolt bors, so
 par szelet kenyer apro kockara vagva
1/2 kk chilipehely
1 ek olivaolaj.


Elkeszitese : A sargaborsot jol megmosom, leszurom, majd egy fazekba teszem a karikara vagott sargarepaval, aprora vagott hagymaval es szarzellerrel egyutt. Addig fozom mig a sargaborso meg nem puhul. Sozom , borsozom. Botmixerrel pepesitem. 

A kenyerkockakat osszekeverem az 1 ek olivaolajjal, sozom, borsozom, es megszorom chilipehellyel. par perc alatt egy serpenyogen ropogosra piritom. Ezt teszem majd a levesbe. Van amikor apro nokedlit szaggatok bele. Jo etvagyat kivanok !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések