Sertes szelet gombaval es ormeny lecsoval

Ez ez egyszeruen elkeszitheto laktatos finom ebed vagy vacsora, ami hamar elkeszul. Barmilyen hust hasznalhatunk. Nekem most 4 szelet csont nelkuli serteskaraj akadt a kezembe.

Hozzavalok:

4 szelet hus (barmilyen hus ami gyorsan sul/fo)
2 hagyma 
2 ek ormeny lecso (a magyar lecso is megteszi)az ormeny lecso receptjet itt talaljatok itt
so, bors izles szerint
 thai bazsalikom (elhagyhato ha nem talaltok vagy helyettesitsetek mas zolddel amit szerettek) 
par csepp citromle
2 doboz gomba
1/4 kk chilipehely
1 kicsi doboz tejfol.
2-3 ek libazsir vagy olivaolaj
1/2 pohar husleves vagy zodlsegalaple, vagy viz.

A serteshust megsoztam , borsoztam. A libazsirt megmelegitettem A husszleeteket megfoirgattam lisztban, aztan kicsit megraztam, hogy a folosleges liszt lehulljon rola. Megsutottem mindket oldalan a husszeleteket. Felretettem. A fennmaradt zsiradekon megdinszteltem 1 2 fej aprora vagott hagymat. Hozzadatam a 2 ek ormeny lecsot, sot es borsot, par csepp citromlevet, a ket doboz gombat,a huslevest, keves chilipelyhet es egy par lebel thai bazsalikomot aprora vagva. osszefoztem. Visszatettem bele a hust es meg foztem egyutt kb 15 percet, Egy kis doboz tejfolt elkevertem a hus szaftjaval , es raontottem a gombas husra. Egyet rottyant es elzartam alatta a tuzet.  Jo etvagyat! <3

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések