Ragacsos ,pikans csirkeszarnyak

Szeretjuk a csrikeszarnyat,leginkabb sutve, ropogosra, vagy ragacsosra, mindegy. Nagyon sokfele  keppen lehet elkesziteni es mindig sikere van. Tegnap este ragacsos csirkeszarnyak sultek nalunk, 3  hozzavalobol a feketeborsot es lehelletnyi sot leszamitva. 

Hozzavalok :

kb 1200 gr megtisztitott csirkeszarny,
250 ml barbeque szosz (en boltit hasznaltam)
250 ml edes-csipos chiliszosz 
kb 50 ml szojaszosz.
frissen orolt feketebors
es  egy csipet so , elhagyhato ha eleg sosnak erezzuk a pacot.

Elkeszitese :

Minden hozzavalot a szarnyakon kivul beleteszunk egy talba ,jol osszekeverjuk. Egy tepsibe tesszuk a kettevagott szarnyakat (en a vegeit mindig megtartom levesbe) es raontjuk az osszekevert szoszt. Ebben a szoszban fog megpuhulni , majd ragacsossa sulni a szarny es isteni finom lesz. 180c sutottem, eloszor alufoliaval letakarva , 30 perc utan levettem rola az alufoliat es tovabb sutottem mig a szosz be nem surusodott. Addigra a szarnyak is megpuhultak. felidoben megforgattam a szarnyakat a masik oldalukra. Jo etvagyat kivanok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések